onsdag, september 22, 2010

Bokmässeenkät

Den senaste veckan så har jag sett att fler och fler bloggare fyllt i en bokmässeenkät och tänkte nu göra samma sak själv.

Namn: ThursdayN

Hemort: Göteborg

Jag har varit på bokmässan (ggr): Oj, det var svårt. När man bor i Göteborg så är den svår att undvika... Minst 10 ggr i alla fall.

På årets bokmässa ska jag: Jag hade tänkt att försöka gå på en hel del seminarier med afrikanska författare, men även försöka hinna hinna med tweet-ups, BookCrossing-träffar, bloggträffar, m. m.

Mitt bästa bokmässeminne: Hm, har nog inget speciellt.

Några böcker som jag ser fram emot: Hoppas hitta böcker som jag inte visste fanns.

Jag hoppas få se: Nadine Gordimer

Jag hoppas slippa: Seminarier som drar över på tiden så man inte hinner till nästa.

Mitt bästa bokmässefynd: De vilda detektiverna av Roberto Bolano

Vi ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar